Baby massage & tankar i största allmänhet.

Hemma igen efter en och en halv timmes baby massage!
Stor framgång denna gång, Mio var hur duktig som helst, och man märkte hur mycket han uppskattade kontakten, uppmärksamheten... :)
Inte ett enda gnäll, inte ens efter mat, vilket är ett stort steg för lill plutten som annars gärna äter flera gånger i timmen. Roligt att komma ut och träffa andra mammor också, även om jag var yngst.


Nu sover han i sin babysitter, helt slut stackarn :) Jag väntar på att älsklingen ska komma hem, tänkte snart sätta igång med maten som idag får bli min kyckling/bacon gryta med cocos, så galet god och ganska nyttig också :)

Nästa vecka åker Mattias tillbaka till hallsberg igen.. känns tungt. Två veckor till. Men sen ska han jobba närmare iaf! Men kommer sakna honom så galet mycket!!!

Vi är båda överens om att satsa på ett hus nu, det blir så dyrt med den hyran vi har i längden då tjänar man faktiskt på att ta ett lån & bo i hus. Och ska vi ha fler barn snart så funkar ju inte en trea... ;)

Jag vill kunna ge Mio, och våra framtida barn den uppväxt jag själv aldrig fick. Jag vill ge dom allt, jag vill lyckas som förälder. Har man tagit på sig det ansvaret ska man fan klara av det också. Förstår inte, och kommer aldrig göra det heller, hur de som väljer annat före sina barn  tänker. Varför skaffade dom då barn från första början, det är och förblir ett livslångt ansvar!!

Nej dags ska sluta damp skriva & börja med maten, hehe men här kommer dags färska bilder:

 

Älskar dig min plutt, du gör verkligen livet värt att leva! :) <3
Puss/Sosso


Kommentarer
Postat av: DONKEN

så rätt så! måste ha hus. snart. eller iaf radhus o marklägenhet..



jodå våfflan kickar och har sig emellanåt.. haha. livet går fint också, har rensat som faaaasen i förrådet. Säljer allt på tradera nu.. :P

2010-10-13 @ 16:58:39
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0