Hormon attacker..

Tjo!

Idag skämde jag ut mig rejält, tack vare dessa förb****** hormoner.  Jag hade samtal med min handledare på praktiken och min mentor, om betyg och sånt. Helt plötsligt, helt utan anledning börjar jag grina som en galning och kan inte sluta. Vet inte om det är för att jag är över trött, eller om jag bara överreagerade grovt.
Vet iaf att jag antagligen kommer få mvg i betyg på min praktik, så yei me! ;)

Nu har jag presis kommit hem, till en rörig lägenhet, ska försöka få lite ordning till imorgon när tjejerna ska komma över. Har ändå inget bättre för mig, babe ska gymma med en kompis ikvväll och jobbar dessutom till 4 om inte senare....:(

Annars har jag drabbats av världens längtan, vill så gärna att det ska vara dags för förlossning snart, men det är ju låångt kvar. Vill bara få hålla i min lilla skatt, och kunna se henne/honom. Jaja det är ju inte allt för långt kvar till ultraljud iaf =)

Älskar dej Mattias

Sköt om er alla!
puss/sosso



Kommentarer
Postat av: vicky

sv: hehe ja visst är det läskigt.



Lägg upp nån ny magbild vilken vecka är du i nu?=)

2010-01-26 @ 16:11:46
URL: http://victoriahellgren.blogg.se/
Postat av: sofia

haha ska, måste bara ta lite bilder först^^ v 17 :D

2010-01-27 @ 07:04:33
URL: http://sossomarkskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0