Gott nytt jul, som Sean Banan skulle sagt ;)

Ja idag har vi haft fullt upp, som vanligt alltså ;) Dagen har gått i julens tecken!
Extra roligt var det att slå in paket med Mio, som för övrigt var utklädd till liten tomte nisse :) Tänkte bjuda på ett filmklipp när han ligger och busar med sin egen spegelbild:


Annars var jag och min prins med Elin S, det blev en tur på stan och även till tuna park. Några få fynd till lägenheten, kina käk mm :):) Kvällen avslutades framför desperate housewifes med älsklingen & Elin :)
Roligt var också att först pappa, och sen även min moster ringde! Pappa ville ta med mig och brorsorna till Prag efter jul (!!) Och moster och jag pratade lite om Mio, förlossningen mm.. det är alltid så lätt att prata med henne :)

Imorgon händer det (också) mycket,

- Bad i vatten palatset med Elin S, Eva, Brendan, Elin H och självklart min lille prins :)
- Klippning m. Elin
- Solning m. Elin
- En tur på stan med Jennie, hennes lille Thor och Matilda!

Som ni ser ska jag bli förfinad, inför helgens bravader =)
Allt detta ska hur som bli mkt trevligt!
Tänkte passa på att säga att jag ska sälja min Touch Mobil WG6 WIFI i nyskick, annonsen hittar ni här:
http://www.tradera.com/-Touch-Mobil-WG6-WIFI-i-NYSKICK--auktion_260108_124424605

Nej sköt om er, och njut av allt julstök, utan att för den skull stressa!
Puss/Sosso

Kommentarer
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

myyspys, nästa år får du vänta till efter barnens läggdags, med att slå in paket. saxar osv får annars inte vara ifred, och det känns ju inte sådär safe. ;)

2010-12-18 @ 21:24:57
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0