Hej svejs alla glada! :D

Alltså vilken underbar helg!
Först mys kväll med älsklingen min i fredags, bara ta det lungt, kolla på lite nerladdade filmer och Idol såklart, & Galen söndag med finaste Fanny! Kan fan inte bli mycket bättre!


Igår kom världens bästa Fanny över och spred glädje som vanligt! Vi lagade laxsoppa (mmm!!) och fixade egen bål, faboulus! (lite mycket sprit, men annars god) :) 
Sen kollade jag,Fanny och Matte på nån film, tror de va Bridget Jones, haha den kan man se hundra gånger!
Matte fick ett mess från en kompis som va nere på danne´s, och självklart va vi på bästa humöret för utgång! Men fan,, aldrig går det som man vill! När vi väl kom fram så hade jag och Fanny glömt våra legg, hur smarta kan man va?? :P Och som om de inte vore nog, så fick vi syn på bussen som gick hem, kan mycket möjligt vart den sista för kvällen, och hållplatsen var en bra bit bort, så vad gör mina solstrålar, jo dom börjar kuta iväg i 180, och ja hänger på så gott jag kan i mina klackskor...
Men vi han i alla fall :)
oh yeah, that´s how it´s done!

Men kvällen slutade ialla fall bra, matte somnade i soffan rut 12, så sjukt söt och jag och Fanny hade film maraton, (mest prat kanske) med flera ton godis och chips såklart, och COLA offcourse, ja det vanliga moffet med andra ord, till tre nångång.
Tack för att du finns hjärtat, känns som att vi kan prata om allt, och det är inte så konstigt med tanke på att vi har så lik uppväxt, samma erfarenheter och ingen förstår bättre än du!
What does not kill you, makes you stronger!

Här är lite knäppis bilder :






Tack för en galet kul kväll underbarisar <3

Nej, nu ska jag lata och kolla på en ny film, Matte är i Barva men senare är de ju bandy match med bästa Sara, kommer bli great :D


Tjoflöjt! :)
puss sosso


Kommentarer
Postat av: Mattias Sundkvist

Gulliga bilder min älskling :) Japp det var en härlig kväll, och glömm inte den knäppa tanten, fannys polare ;) hahaha älskar dig mest <3<3<3

2009-10-18 @ 14:58:00
Postat av: Fanny

Svar:Haha, eller inte! Nej men jag har beslutsångest. Får jag inte färga det brunt bara en liiiiten stund då?(a) kan ju färga tillbak det till rött sen hur enkelt som helst i alla fall, hehe.. Tack själv sötnos, det var jättekul!:D<3<3<3



Det var sjuuukt kul i helgen! Juste, HAHA, du fick ju springa som en tok i dina klackar! Jag och Matte kutade som två galna patienter från psyket! Men vi hann ju;) Så lite bra är vi ju! Tanten kommer jag aldrig att glömma<3 Min nya älskling, och din nya granne;) <3

2009-10-19 @ 10:05:27
URL: http://fannyalm.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV: Haha, nej, så jävla blonda, men vi är ju det egentligenså det förklarar ju saken;) Duuu vi kan inte nu i helgen:( :( men det var nästa också vi snackade om? Jag ska försöka dra till farsan då och Patrick till hans kompisar i stan, då kanske vi kan träffas allihopa och dra då istället?:D<3 Om allt går som det ska med farsan och så!

2009-10-19 @ 19:02:17
URL: http://fannyalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0