lite tips

Först så vill jag visa ett alldeles underbart halsband på en hemsida jag hittade! (finns som armband också)
Man kanske kan designa ett för sina barn, eller ett för sig själv och sin käresta :) Det gulliga och lite speciella är att man får välja månadstenar till namnen, så här kan det tex se ut:



Detta fina halsband, och mycket annat hittar ni http://www.mittnamnhalsband.se/Product.aspx?p=2207&m=304

Annars så kan ja såhär lagom till jul bjuda alla mina goa läsare på en liten rabatt hos fargadelinser.com, ni vet sidan jag tipsade om där man kan köpa linser ock mycket annat. Allt ni behöver göra är att ange följande rabatt kod i kassan:

BLOGG2011FARGADELINSER

10%  rabatt till er! Enjoy! www.fargadelinser.com

Själv fick jag hem mina nya linser, och resultatet var kanon som alltid. Lite lik min riktiga ögonfärg dock, jag valde sterling grey och den var som sagt slående lik den jag redan har, som jag nog skulle kalla is blå :P Men de var smidiga att sätta in och bekväma, man glömmer bort att man har dom i. Jag kan verkligen rekommendera er att prova!

Puss/Sosso


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0