Full rulle, ingen rast & ingen vila samt fullspeckat i största allmänhet.

Ja det här veckan har fan i mig gått i stressens tecken! För att göra en lång historia kort har jag gjort en check lista till mig själv, de som är överstrukna är "check":

* Jobba minst tre dagar 
* Köpa vår jacka med mössa till Mio
* köpa strumpor & extra mössa, mio
*
nya skor till mio
* Fika med Ronja
* Städa
* diska
* tvätta ton med kläder
* dammsuga
* renbädda sängen
rensa ur mios spräng fyllda byro
* sortera mina & mattes garderober
* ställa viktiga frågor + kontroll hos barnmorskan
* skriva mios 8 månaders update
* skicka in t3an så jag kan få min första lön
* färga håret
* köpa mattes födelsedags present
* planera inför lördagen
* inhandla allt som behövs till ovanstående
* baka inför lör.
* Betala räkning från fotografen
* Försöka hitta åtminstone ett par nya jeans till mig själv, som passar!!
* laga middag
* sova ut!

Det här är vad jag kan komma på bara såhär i förbi farten, men det finns säkert mer att göra ska ni se. Som ni ser är det mycket kvar som ska prickas av från listan :(
Och jag hade förväntat mig en ledig fredag imorgon, med sovmorgon och framförallt TID för allt på listan ovanför, MEN de på jobbet idag bad mig att hjälpa dom imorgon ett par timmar. Ett par timmar var tydligen 8-4 ca.
Jag behöver inte presis vara över intelligent för att förstå vad all stress beror på. Men det känns ändå för jävla skönt att faktiskt få allt gjort, efteråt i alla fall.... 

Nu ska jag försöka slänga i mig mat, sist jag åt var lunch på jobbet vid 11. En tvätt ska slängas i också. 
Keep up the good work Sofia! (själv pepp!!) 
Bye!

Mystiskt nog inte såhär hyper just nu..


Puss/Sosso





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0