NY DESIGN + fotografering = awesome!

Japp, här är den min nya fräsha design, och JAG BARA ÄLSKAR DEN :D VAD SÄGER NI? ;)
Den är gjord av http://whatthefuckdotcom.blogg.se/, tycker ni ska kika in hennes designer, sjukt duktig =)
Här är gammla, vilken var bäst tycker ni?



Annars var vi ju (lilla familjen) på fotografering idag. Det blev jätte fina bilder, en kommer dyka upp i tidningen och en köpte vi hem förstorad, till min foto vägg. Och nu är jag (och även Mattias) GRYMMT sugna på att ha en baby fotografering med Mio, hos samma fotograf för jag gillade hans bilder, och hans stil. Dessutom blev han lite smått förälskad i Mio, men vem blir inte^^
Han hade iaf massa bra ideer om en foto session med Mio, som för övrigt inte var ett dugg svårflörtad framför kameran idag utan tvärtom, han kunde inte sluta skratta/le mot fotografen :D
MEN, det är ju det där jäkla men som jag ogillar...... man ska ju ha pengarna till det också. Visserligen lovade han oss 500kr rabatt, så det hela skulle kosta 1200 och då tar han bilder under en timme med olika ombyten/bakrunder/tillbehör, sen sätter vi oss ner och väljer ut och fixar de bilder vi vill ha sen sätter han ihop ett vackert album, och kanske beställer vi en stor vacker canvas att ha ovanför soffan!
Så nu är det bara spara spara, och hoppas på att vi har råd innan Mio plötsligt har vuxigt ur bebis tiden!!
Drömmer om en "halvårs fotografering", men då är det inte så långt kvar men vi får väl se....


Tiden rinner ju bara iväg mellan fingrarna, i rasande fart!

Imorgon är det barva som gäller, vi ska fira Mattes lille bror. Mina egna brorsor ska låna vår lägenhet och parta lite. Dom har skött det bra tidigare så det är helt okej. Nej, ikväll ska jag försöka komma i säng skapligt, har fortfarande inte vant mig vid att Mio faktiskt vaknar nio nu för tiden.... ja, jag är mycket medveten om att många tycker att vi är bortskämda. Men jag är en grymmt morgon trött människa. Så, see ya later folks!
Puss/Sosso

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv. hhihi nice :) fast trycket släppte på min typ efter 1 tvätt :s

2011-01-20 @ 23:54:07
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: pia sääw

sidan är jätte fin!!!!/kramiz

2011-01-21 @ 01:58:18
Postat av: Lellan, 21 år & gravid!

Sv: Åh, tack detsamma :)

2011-01-21 @ 09:33:19
URL: http://theresemessing.blogg.se/
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: Jag vet, därför blev jag extra sur för att den smakade så himla dåligt!



Vad händer mer ikväll då? :)

2011-01-21 @ 16:02:13
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Samantha - mamma till Ebba!

Hehe ja verkligen! Ja, jag såg din design, suuuuper fin! :) Tycker den är finare än den förra faktiskt! :) Jo, allt är bra! Själv då?

2011-01-21 @ 21:52:33
URL: http://ebbaojag.blogg.se/
Postat av: Patrik

Mamma Mia, mamma till Mio, min Mio...

2011-01-25 @ 13:28:54
URL: http://www.love-test.biz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0