My weekend, my life.

Ännu en underbar helg har bara runnit förbi... och nu är det måndag igen. Hur funkar det där egentligen? Tycker tiden står helt stilla i veckorna.... medan den däremot bara flyger iväg i 190 på helgerna?

Lördag/Söndag tillbringades i barva. Det blev bla. spelkväll, och det är alltid lika kul!
Vi (dvs jag, matte, eva, elin & mio) tog en låång promenad igår, och det blev en del sköna pics som jag tänkte lägga upp här, eller några iaf :D Kan ju inte låta bli att visa upp världens vackraste unge heller när chansen bjuds:


Lilla familjen :)

¨

Älskade lille troll <3


Mio Mattias Peter <3

Det var lite... kommer väl kanske fler ;) Men oj oj vad stor våran plutt har blivit... bara sådär?!
Vi börjar längta efter syskon nu alltså ;) MEN så var det ju det där med förlossnings rädslan... och jobb situationen... och så vidare. Men drömma kan man ju alltid :) Älskar våran lilla familj så mycket <3

Imorgon bär det av till badhuset med härligt folk, och onsdag ska jag nog träffa Elin H (PÅ TIDEN) och slutligen torsdag, dagen jag ser fram imot mest just nu!! Då blir äntligen fotograferingen för Mio av, ska bli så spännande! Våran prins blir ju alltid så bra på bild, ser fram imot resultatet ;)
Annars är det ganska fullt upp ett par helger framöver:

Nu i helgen: Älskling far iväg med bandy laget, brorsorna kommer över hit och ska kanske fixa fest
Nästa: fest hos per & ronja, Mio ska vara hos farmor... pub kväll i barva lör?
Näst nästa: Sista helgen innan kryssningen, vet inte säkert vad som händer men det lär bli full rulle som vanligt ;)

Och ungefär så här känner jag mig just nu:

Livet, allt bara flyter på. Älsklingen är hemma med mig & Mio för tillfället, så det kan inte bli bättre!
Jaa jag har nog inte mycket mer att skriva just nu så tjing så länge, nu ska jag kolla på "rasing helen" den är ju så mysig!
Puss/Sosso

Kommentarer
Postat av: Samantha - mamma till Ebba!

Haha okej, fast vi kom inte dit förrän typ 4. Ni kandke åkte innan det? :) Tack så mycket! :) Jätte söta bilder på Mio!

2011-02-03 @ 00:06:14
URL: http://ebbaojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0