depp - pepp?

Idag är en sån där mindre bra dag.

Visserligen fick jag sovmorgon eftersom att älskade Mattias gick upp med prinsen :) MEN nu har han dragit iväg med bandy killarna, och blir borta till lör/sön... saknaden är stor! Dessutom ska manne & samme (brorsorna) låna lägenheten för att festa, och jag är lite osäker på vad jag o Mio ska hitta på... vill inte utsätta han för massa oväsen osv så det blir nog en tripp till barva. Tack o lov för familj & vänner =) Och för min vardagliga pepp, no matter what .
Mio Mattias Peter, solstrålen själv! <3

På söndag ska vi i alla fall åka och fira Mios syssling Milo som fyller 1år, ska bli himla mysigt :)
Och baby fotograferingen gick utmärkt förresten! Mio blir en riktig linslus när kameran kommer fram hos fotografen, men busig som få va han som vanligt, rullade omkring och skrattade när vi försökte få han att sitta fint och så slet han i fotogfens fina fäll & spöade skiten ur alla hans gosedjur....haha men det blev otroligt vackra bilder, som fotografen sj sa
"det blir tufft, för det blev FÖR många bra bilder att välja emellan" :)
- Looking forward, på torsdag ska vi välja ut de åtta bilder vi vill ha i ett album :D

Mio linslus Markskog

Nu tar Mio en power nap, vi har läst lite saga o bara myst. Nu ska ja packa lite och invänta manne o dom.
Sköt om er och ha en härlig helg!
Klippte lugg btw, här är en dålig bild på resultatet:


Puss/Sosso



Kommentarer
Postat av: Samantha - mamma till Ebba!

Då säger jag till dig när jag fixat lösenord. Kul att du vill följa mig på bloggen. :) Snygg du blev i håret förresten! :)

2011-02-04 @ 17:36:12
URL: http://ebbaojag.blogg.se/
Postat av: cammie

söt mio är =)

2011-02-07 @ 20:01:33
URL: http://tuschaa.blogg.se/
Postat av: Jessica

Sv: Självklart skulle jag kunna det^^ Är det någon speciell bild du vill ha, eller ska jag hitta en fin bild på din blogg :D

2011-02-07 @ 23:34:11
URL: http://fjanban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0