Höstmys & julklappar!

Nu sitter jag här för mig själv en stund...
Har varit i vilsta med killarna hela kvällen och kollat några bandy matcher, för älsklingen gick de bra, hans lag vann med 13-0 ;) Mio och jag var trogna supportrar ofc!

Annars har helgen spenderats i barva lördag/Söndag, och hos samme o manne i fredags, sammes 18års firande. Mycket trevligt, och syrran och hennes lille Damien hängde med oss tillbaka hem efteråt. Det är ju lite coolt, Mio är ju född 27/7, och Damien 28/8. En månads skillnad bara, men det SYNS:



Hos Samme & Manne, Älskling, jag med Mio & Samme!

Åh just det, vi åkte en sväng till baby proffsen, och jag säger bara jag kommer bli tok fattig till jul så mycket som vi hittade!! Idag blev det en bröstpump, flaskor och tillbehör, en super size aktivitets filt, en nalle phu skaller grej och nappar. Men wow, vilket utbud, i princip allt man behöver samlat på ett ställe!
Min chek lista på vad som ska inhandlas till Mio är iaf klar, detta får bli hans första julklappar! ;)
(Åh vad jag LÄNGTAR till jul nu!!)





1. Stor lekhage med mjuk matt botten
2. Hoppgunga
3. Påhängs baby stol, som man hänger fast på bordet
4. Gåstol med lekbord
5. Söt tröja, från name it.

Och här kommer gosiga bilder på min kille & mig från långpromenaden ute i det vackra höstvädret idag:
(Jag bara älskar hösten med dess vackra färger, kontraster i rött, orange, gult, grönt och blått.
Himmelen va helt klarblå, gräset vackert grönt och löv i alla möjliga färger överallt, MYS!)

 

Natti natti världen!
Puss/Sosso


Kommentarer
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

oooow so gooosigt han hade det där i. Och ja dert syns att mio är äldre hehehe ;)

2010-10-18 @ 01:30:25
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Elin. H

Oj, att det kan hända så mycket på en månad, Mio är nög större än vad man tror men fortfarande helt underbar! <3

2010-10-18 @ 13:05:17
Postat av: sofia linnea - mamma till Mio

Elin: haha så sant så, du får komma och hälsa på oss snart :) <3

2010-10-18 @ 14:57:46
URL: http://sossomarkskog.blogg.se/
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

idag blir det lidex osv. men det skrev jag ju en lång lista förut. haha :P

2010-10-18 @ 15:17:40
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Linda - En Vimsig Mamma

ja de är kanon priser på allt!!!! kram

2010-10-18 @ 20:27:10
URL: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0