Filmklipp, på tre månaders prinsen!

Japp, ska nog börja med veckans filmklipp eller något, dt har ju blivit en hel del ;)
Imorgon blir vår skatt tre månader redan, oj oj oj! Lite nytt han har lärt sig:

Greppa saker
 Skratta
Rulla hit och dit
sparka sig fram på rygg
 hålla huvudet upplyft
 stå upp med hjälp 
ta tag i sina fötter

Fantastiskt, galet underbart. Några få ord i försöket (dömt att misslyckas) med att beskriva känslan.
Dessa saker kan verka små och obetydliga, men jag är säker på att alla som har barn förstår känslan. ;)
Tre månader har gått så fort :)
Men här är en liten film snutt jag spelade in idag,
please ignore the horrible voice, dt är bara jag ;)



Glädjespridaren 4-ever  <3


Kommentarer
Postat av: Samantha - mamma till Ebba!

Hehe okej, då är det lika bra att stanna hemma och mysa istället! :)



Jag kan tänka mig att napparna är jätte bra, dom är ju super lätta så de stannar nog kvar i munnen lätt! Min dotter är ju tyvärr ett tummbarn.. hon tog napp fram till hon var 2 månader sen hittade hon tummen så kan bli svårt att få henne att ta napp, hon kräks av dom andra napparna för de är så stora :/ men hon leker med en av napparna från Elin nu och hon sög på den några sekunder, så vi får se hur det går! :D kram

2010-10-26 @ 17:07:05
URL: http://ebbaojag.blogg.se/
Postat av: Samantha - mamma till Ebba!

Förresten, jaaa jag blir jätte fattig :( finns ju så himla mycket fint.. och jag bara kan inte låta bli att köpa det då! :(



Gud vad söt han är på videon! :D

2010-10-26 @ 17:12:25
URL: http://ebbaojag.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv : det hade jag okså , varit :)

blir helt till , sitter här för mig själv , " awh , nej gud vad gullig " hahaha :)

2010-10-26 @ 19:26:21
URL: http://ninisensopinion.blogg.se/
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

kan inte, shhh :P

inge ljud nu när folket i lghten sover gottigt.. :P



kissnödig är jag också..

ja gör det, cerazette heter det, finns en del forum osv. vissa har fått biverkningar som lös/hård mage av dem o sånt konstigt, men JAG tyckte personligen att de var lovely. p-stav har jag testat- funkar INTE på mig, blir ett pms-monster... samma med vanliga p piller.



pöss

2010-10-26 @ 23:04:22
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0