helgen redan slut..? :(

Vilken kanon helg, tycker alltid att dom tar slut alldeles för fort!
 Mio fick en ny spjälsäng hos farmor i barva, och hela processen foto dokumenterades ;)
Spel kväll med familj & vänner, god mat och härligt sällskap är en perfekt kombination i min värld!
Lägger väl upp lite bilder sen kanske ;)

Annars provade jag den här "look alike" grejen nyss, och Mio är visst lik både mamma och pappa :D
 


Sen köpte jag en ny tele också, tänkte våga mig på en touch mobil som omväxling ;)
Den här veckan och helgen är fullspäckad, och det är bra, så jag vill ha det ;) Längtar speciellt till helgen med julmarknad och födelsedags fest!!


Nej ska väl smyga in till dom finaste killarna i världen, har ju blivit så sena nätter nu... och lika så ikväll :)
Mio & Mattias jag älskar er <3


Kommentarer
Postat av: Safira- en av malmsö största bloggar

Du har en väldigt rolig blogg!

http://smekizz.blogg.se

2010-12-01 @ 02:43:32
URL: http://smekizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0