Eviga längtan.

Ja herregud vad tiden sniglar sig fram helt plötsligt. Alla oroar sig för framtiden, och vad som kommer hända efter studenten, men för mig är det presis tvärt om, jag vet, och fan vad jag längtar!!

Och shit vad söt Mattias va för nån timme sen innan han drog till en kompis. Vi pratade om föräldraledighet och så, och han ville absolut ta ut sin pappa ledighet, men när barnet har blivit lite större så att han kunde åka och fiska med det och sånt. Fan det värmde i hjärtat på mig, jag vet att han kommer bli en sån ansvarsfull och bra pappa =) Jävlar vad jag älskar dej <3

Nånting annat jag kan klottra ner är väl att jag har fått anpassade tider på praktiken pga all min värk nu, äntligen, så nu går jag 9 till 2. Helt ok, mkt bättre än 8 - 4.
Tack och lov för att jag började med järntabletterna, mitt eviga sug efter någonting är nästan borta =) Nu är det bara rygg smärtan, ständig trötthet, sura uppstötningar och annat lika mysigt kvar... men det känns obetydligt när man vet vad som väntar! <333
Får inte glömma att säga grattis till Simon & Vicky som fick en liten son förra veckan :D!

Ikväll ska jag följa med älsklingen på bandy matcher, först när hans kompisar spelar (gamla laget) och sen när hans eget lag spelar ska bli mysigt =)

 

Älskar dej nu och för alltid <3

Puss/Sosso


Kommentarer
Postat av: Fanny

Haha, vad hette laget nu igen? Heffaklumparna?;)

2010-04-15 @ 10:25:17
URL: http://fannyalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0