Studenten soon...!!!!

Yes, om bara 3 dagar tar man studenten, sen är man fri!! Känns helt galet, och det är dessutom ännu ett steg närmare förlossningen :D Längtar ju ihjäl mig.... verkar som Matte börjar bli lite otålig han med, hehe började tjata om att sätta upp skötbordet o så igår, men det är ju trots allt ca 6 veckor kvar.... så ingen stress presis :P Ett sista besök på ikea ska hinnas med, för att införskaffa det sista, dvs ny spjälsäng, alla tillbehör som behövs till den och så lite små saker bara. Känns bra att vara väl förberedd, aktuellt förlossningsdatum är 21 juli. men man vet ju aldrig vad mini har för planer :))
Aktiviteten i magen är hög, och nu har jag hört flera säga att dom tror det är en liten pojke där inne. Man brukar säga att om magen växer framåt, som min gör, och inte på bredden så är det ett tecken på en pojke. Men svullnar man upp i kroppen brukar det vara en flicka. Grejen är bara att jag både växer framåt, men har också svullnat upp. Så... det återstår att se :)

Idag är det i alla fall fullt upp, tur då att man är ledig. Just nu tar jag itu med tvätt, men lite senare ska ja till stan, ska bla. färga slinga o klippa håret inför studenten, DET behövs :) Sen ska ja träffa min söta vän, och gudmor till bebben, ska bli jätte mysigt!! Senare ikväll kommer babys mamma O Brendan, det ska bli kul, det med :)

Här är iaf bilder på student outfiten, kan inte hålla mig!



Iaf en liknande klänning, med samma bälte i midjan, det passar till magen som putar ut rejält under ;P  

 

   Ja jag vet, klack!! Men kommer ha med ombyte ;)  


 

 Tack för mig, puss sosso


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0