Snart så...!

Har haft en härlig helg, tillsammans med min älskade Mattias, och så med Elin.S, och några fler. Det blev en del bad, filmer, halo 3 och massa godis och mys! Men nu börjar jag fundera på om det inte är dags snart, det kändes läskigt att sova borta, hos någon annan, ifall vattnet skulle gå. Jag vill vara hemma i lägenheten, och kunna ha kontroll, veta var alla grejer och bb väskan är och så. Känner mig redo inför förlossningen, med både förhoppningar en lite fruktan. Jag hoppas bara på att allt går som det ska, och att mini kommer ut välbehållen. Har ju längtat så. Nyss så diskade ja undan lite eftersom älsklingen hade gjort mat, och bara av den lilla ansträngningen kände jag hur hela magen spändes, och sen började det värka. Lite som mens värk. Kan det vara förvärkar? Vi får väl se, tre dagar kvar till beräknad nedkomst. Sjukt spännande!!

Lite skillnad från då, till nu..?
Bilden från v. 14 tror ja..

 


Vi längtar! <3

Puss/Sosso


Kommentarer
Postat av: linda

lycka till med allt!! :) <3

2010-07-21 @ 21:06:58
URL: http://lindaforsman.blogg.se/
Postat av: sosso

Tack :) Uppdaterar när något händer (snart förhoppningsvis!!) <3

2010-07-22 @ 21:31:46
URL: http://sossomarkskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0