En vecka kvar..

Hjälp vilken olidlig värme! Lovade mig själv i vintras att aldrig mer klaga hur varmt det än blev men... som höggravid är det sjukt jobbigt! Händer och fötter känns som att de brinner på kvällarna när man ska sova, och jag har aldrig varit en svettig person av mig men nu blir man helt fuktig, så ofräsht! Vill egentligen helst bara ligga hemma vid fläkten och ta det lungt i dessa dagar... men nu snart blir de att bege sig till stranden med bästa Elin H :D De andra tjejerna drog till borsökna ist, men dit orkar jag verkligen inte ta mig, vilsta är nära och bra :)
Ikväll ska jag laga fisksoppa med rostade räk toast till, känns nyttigt och gott en dag som denna :) Behöver ju få i mig mkt nyttigheter!
Hoppas att man lyckas men det brukar bli bra ;)




Till helgen blir det att umgås med Elin S och älsklingen, presis som förra helgen då det var pwm :D Det var också galet kul, om än också galet jobbigt.....! Men skönt folk träffa man på, bla annat en snubbe som utsåg sig själv till gudfar... (hade aldrig träffat människan förut.)  Och en kille började flörta med mig, tills det gick upp för han att jag va gravid haha och att pappan stog typ 2 meter därifrån.. då blev det tyst på han :) jag tycker att man ser ganska tydligt på mig, men så va han ju ganska packad......... Men händelserik och kul kväll/natt va de :)
Nu i helgen ska vi bada, grilla och ha film maraton är det sagt. Låter som en helg i min smak!
Är ju faktiskt bara en vecka idag tills mini är beräknad, då känns det bäst att börja tadet lilla lugna.... men åh vad vi längtar!
Nej nu måste ja gå ut till bussen o möta Elin så hon hittar! Ha de gött ute i solen!

Puss/sosso

Kommentarer
Postat av: vicky

Sv: det funkar jätte bra om både jag & simon ska & bada ligger han utan blöja under ett paraply & sen brukar vi svalka han lite i vattnet så han inte ska bli för varm. Annars om ja går själv brukar han stanna hemma man simon så han slipper värmen , i vagnen är de ganska jobbigt faktisk eftersom de blir så varmt han ligger bara i blöga men med en filt över inte på honom men över så han skyddas från solen , sen tar vi upp han om vi ska va ute länge så han slipper bli för varm. Kan tänka mig hur jobbigt det är för dig eftersom JAG själv döör ute , hade aldrig orkat den här värmen som gravid tror jag , men det är så otroligt fint att ha bebismagen på sommaren då den syns som mest=)

2010-07-14 @ 23:06:01
URL: http://victoriahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0