SVAR FRÅN ANNA WAHLGREN!

Jag skrev ett par rader på Anna Wahlgrens hemsida, och vet ni vad  - JAG FICK SVAR :D :

Kära Sofia linnea markskog - tack för härliga rader och GRATTIS till lilla älsklingen - jag har minsann njutit honom på bloggen som är fantastisk, tycker jag. Så otroligt vackert du skriver där (också). Önskar dig av hjärtat LYCKA TILL och är stolt över dig, för du ger ditt lilla barn den bästa start i livet. Så känner jag det bara och vet. Kram!

Alltså, det känns magiskt att en av mina största förebilder svarar när man skriver, man framför allt att hon faktiskt har kikat på min blogg :D Det värmer verkligen!
Tack Anna Wahlgren!



Ett barn är den största källan till glädje i livet <3
Älskar min Mio!

Kommentarer
Postat av: Danielle

Hej roligt att få svar från självaste Anna Wahlgren :) Skrev också till henne för en tid sedan :) Det värmer i hjärtat att hon faktiskt tar sig tid till att svara,förstå hur många som faktiskt skriver till henne varje dag!

2010-12-08 @ 09:27:57
Postat av: sofia linnea - mamma till Mio

jaa verkligen :) Hoppas du läser mitt svar här, eftersom att du inte har nån blogg adress.. tack för dom värmande orden du skrev förut! Och jag håller verkligen med dej, Anna W. verkar vara en fantastisk människa! kram!

2010-12-08 @ 22:18:18
URL: http://sossomarkskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0