+++++ Helg!

Har haft en helt underbar helg, som har runnit iväg i racer fart som vanligt.
Lördagen=70års fest för Mattes farmor med massa släkt och vänner, lille Mio fick ha hörselskydd sötnos! fantastiskt kul och jag fick faktiskt med mig min älskade upp på dansgolvet ;)



Söndagen=lilla julafton i sthlm med alla syskonen + respektive & lilla mamma, underbart! Och massa fina julklappar, god mat och bilder till tusen! Här är bara några få, resten kommer upp på facebook later:




Sista bilden är på mormor & Mio, två personer som verkligen har en stor plats i mitt hjärta, no matter what :) <3

Älskar er, min familj & vänner, tack att ni gjorde min helg oförglömlig! <3
Puss/Sosso


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0