Två veckor + två dar

Idag är min lilla skrutt två veckor plus två dagar gammal :) Kanske dags att uppdatera hur det går för oss!
Faktiskt kanon bra, skit jobbigt att vara ifrån Mattias så många dagar men annars så funkar det. Dagarna bara flyger iväg, hallå, min son, två veckor redan?? Men så är det.

Det stämmer verkligen att man blir bunden med barn, och då menar jag att det är svårt att göra saker eller ta sig ut, nu när jag är helt själv med Mio, lägenheten & katterna. Det är tufft, men det går. Tur för mig att Mio är en sån ängel :) Helst vill jag bara ligga hemma med honomhela dagarna, men vi har trots allt vart ute en del. Va på kontroll i tisdags, och han hade gått upp!! 800g, jag blev så stolt och glad :)) Ny kontroll på måndag..

Igår kom världens bästa Fanny Alm, som btw är Mios gudmor, på besök. Så härligt, det var länge sen och det får
absolut göras om snart! Dessutom va det kanon för jag slapp åka bussen ner till stan själv, första gången med Mio vagn & allt :P
Sen träffade vi Elin, min gamla klass kompis och hon följde med til blue lotus tattoo, jag fick tid den 6e sep. Hoppas på att hitta nån som kan passa Mio en timma, men det är nog lungt :)


Nej nu vaknade lillen, jätte hungrig så dags att amma :) längtar ihjäl migtill imorgon, då kommer älsklingen äntligen hem, har verkligen saknat honom.

 
MAMMAS POJKE :)) <3







Älskar dej min lilla son. Du är mitt allt <3



Kommentarer
Postat av: sussi

haha jag kan vakta honom han sover bara när jag är i närheten :P:)

2010-08-12 @ 22:38:26
URL: http://sussiisundkvist.blogg.se/
Postat av: sosso

hahaha hoppas inte för mycket, när han är ute och sånt så är han duktig på att INTE sova, när man vill att han ska de :P:P

2010-08-13 @ 10:59:35
URL: http://sossomarkskog.blogg.se/
Postat av: hannah

det va nog den sötaste ungen jag sett !

2010-08-19 @ 12:49:49
URL: http://hannahlinneaborell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0