Skön dag :)

Idag har jag fått massa gjort =) Det blev en sväng på stan med Jojjo, och självklart Mio. Inhandlade massa söta kläder till honom, bla hängselbyxor såå gulliga :) Sen hittade ja en skit fin typ skinn jacka till mig själv hehe. Present till syrran check. Och måste bara säga att Mio va jätte duktig på bussen, helt lugn o snäll, somnade till o med efter en stund :))

Mio har vart extra mammig idag, det blev tufft att få nått gjort här hemma med andra ord, matlagning va bara o glömma, inte konstigt att man går ner i vikt. Tur att jag köpte med en sallad från stan! Men nu ligger han i sin spjälsäng, och jag i dubbelsängen med bärbara. Snart kommer han nog vakna o vilja amma, då flyttar jag över han hit, tur de för det blir lite tomt i denna jätte säng ensam ;)

Färgade håret också, kommer nog göra om dt men här e resultatet:

 

Tog kort på skrutten med i <3 dad tröjan jag köpte idag o skickade till Mattias, klockrent!



Bye for now! <3


Kommentarer
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Tack du! :) Älskar de namnet! haft en fin tisdag?

2010-08-24 @ 23:30:10
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: Dess

Så sööt liten kille ni fått :)

2010-08-24 @ 23:34:23
URL: http://desireviktoria.blogg.se/
Postat av: jennyhammarström - mitt liv som mamma

sv; Tack så mycket =)

Grattis till den lilla sötnosen :)

2010-08-24 @ 23:42:42
URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0