Dramatisk helg, ett bröllop & en förlossning!

Peter & Sivs bröllop som vi va på i helgen var helt underbart, ett sådant jag själv skulle vilja ha en dag. Eller i alla fall något liknande ;) Eftersom bilder som bekant säger mer än tusen ord, så är dt bästa sättet att beskriva bröllopet med ett gäng bilder, som jag snart ska lägga upp här nedanför!
Men först, så här ser min vecka ut: (mest för att hjälpa mig själv att komma ihåg) ;)

Måndag: Inget spec, tvätttid har jag ju. Men nu blev det så att älsklingen stannade hemma frå jobbet pga. inflammation i tandköttet, stackarn, men det betyder mer tid tillsammans (!!) så senare blir det en runda på stan med min lilla familj :)
Tisdag: En tur ut till barva är det tänkt, träffa Mios farmor Eva, farbror Fredrik & Brendan, och njuta av att vara på landet för en stund =)
Onsdag: Träffa Sussi och kanske en tur på stan, ska bli kul va ju läänge sen!
Torsdag: Träffa Tina och gå ut & käka med henne & Mio!
Fredag: Då kommer ju äntligen älsklingen hem, så vi får se vad vi hittar på! Äntligen en helg bara för oss själva, & Mio såklart :) Gäller att ta vara på e stunderna ;)

Ooh glömde ju, hälsade ju på syrran och hennes kille i fredags , och mina bröder, Mattias & Mio hängde med. Jätte mysig middag blev det, och massa prat. Självklart rann tiden iväg på nån sekund. Hur som helst, "plötsligt händer det" är ett citat jag tycker passar bra in, för efter att vi hade åkt blev det dags för syrran att åka in till förlossningen!!! Så den 28e (tror jag..?) Födde hon sin lille son Damien, alltså Mios första kusin :):)
Och galet nog kommer snart en till, då en av bröderna väntar sitt första barn i januari ;)

Nej, här är i alla fall lite bilder från bröllopet:

 
Det fina brudparet :) Mattes pappa & Siv!

 
Mattias, & hans bror Fredrik, Mios farbror fredrik ;)

 
Jag & Fredrik, som håller Mio :) <3

 
4 generationer, Mio, pappa, farfar & gammel farfar :)


 
Och så jag, Mattias & lille Mio. Fler bilder dyker väl upp på facebook, skulle jag tro  ;)

Sköt om er!  Puss/Sosso


Kommentarer
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Söta bilder :) Vad roligt! Grattis till er, måste vara jätte kul. Gick förlossningen bra?

Haha ja visst är de ;)

2010-08-30 @ 14:48:00
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: mamma till Adam och bäbisen i magen

hoppas verkligen de! alla har tjatat om att ja kommer få för tidigt så jag har inte als varit inställt på att gå över men det var ju dumt för det är väldigt få som föds för tidigt eller på datumet! men men nu är det bara hålla ut några dagar till! försöka njuta av sista dagarna som enbarnsmamma =)

2010-08-30 @ 19:02:24
URL: http://elinadamhatem.blogg.se/
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Okej vi får hoppas på att de gick bra då :)

2010-08-30 @ 19:15:22
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: charoline

härliga bilder

2010-08-30 @ 19:23:21
URL: http://charolicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0