Bortom ljus & mörker <3


Igår va det min & Mattias dag, vår två & ett halvt års dag tillsammans.
Sjukt hur man fortfarande kan älska en person så mkt... Han är verkligen allt för mig, som ja skrev på bdb:

Du är, och kommer alltid att vara mitt allt, min vändpunkt, min största kärlek.
Pappan till mitt barn. Love you baby <3

Men så är det ju, när man hittat rätt så vet man. Vi belong together helt enkelt <3 


Sen är det lill skrutts dag idag, en månad stor blir han :)
Så jag funderar på att ta en sväng till tuna park och köpa lite kläder till han, ska bara hitta nån som vill hänga med :P

Men galet vad fort det går! Jag har förlossningen i färskt minne, & det känns som igår...



Ush vad jag saknar min stora älskling, lägenheten känns tom och tiden sniglar fram utan honom.. är ju van att alltid kunna prata eller mysa med honom, då går tiden så fort. Skönt att jag iaf har lilla Mio <3
Nu ska ja snart färga hååååret :D evigheter sen....


Lite bilder:

  




Mio <3
Snygg outfit va, dt är en bröllops present till Mios farfar ;)








Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt unge, grattis :D

2010-08-24 @ 12:04:17
Postat av: sosso

Taack, vem du nu är?

2010-08-24 @ 12:05:41
URL: http://sossomarkskog.blogg.se/
Postat av: mamma till Adam och bäbisen i magen

ja guud va vi längtar nu!!! men snart väldigt snart har vi 2 små liv att älska och ta hand om =)

2010-08-24 @ 13:35:23
URL: http://elinadamhatem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0